Powrót!

Posted by Konrad | Posted in | Posted on 04:28

Postanowiłem wskrzesić bloga, chociaż w innej niż dotychczas formule. Nie będą się już pojawiać opowiadania mojego autorstwa, za wyjątkiem może jakiś starych, publikowanych już w innych miejscach.

Tym razem z szuflady będę wyciągał wszystko poza opowiadaniami. Artykuły, recenzje, felietony, polecanki, może nawet trochę newsów się upchnie. Chciałbym, aby wszystko było związane z szeroko pojętą kulturą, zarówno niską, jak i wysoką. Na pewno pojawią się mangi o których macie raczej małą szansę usłyszeć, jak i co ciekawsze anime. Dla prawdziwych fanów raczej nie będzie to nic odkrywczego, jednak mam nadzieję, że tym którzy jeszcze nie mieli do czynienia z szalonymi japońskimi pomysłami.

Popiszę również o grach fabularnych. Głównie tematycznie skierowane do Neuroshimy, generic cyberpunk oraz Savage Worlds, których polska edycja ukażę się na dniach. Dla nieobeznanych ostatni system należy do uniwersalnych z których w ciągu kilkunastu minut można zrobić wszystko – od sci-fi do fantasy. Dla mnie zaś to szybsza wersja Deadlandów, które bardzo podobały się mi i moim dawnym graczom.

Na pierwszy ogień pójdą artykuły z nieistniejącego już Moorholda, a przynajmniej te które udało mi się odzyskać z moich e-maili. Następne będą związane z cyberpunkiem.




Miłego czytania!

Comments (0)